دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گرمی گفت: دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی رسانی و مبدا تحولات کشور است؛ محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمد نوری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گرمی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهر با تشریح حادثه ۱۶ آذرماه سال ۱٣٣٢ گفت: این حادثه به عنوان نماد بصیرت سیاسی دانشجویان و ظلم ستیزی این قشر روشنفکر و هوشیار در تاریخ و حافظه ملت ما ثبت و به عنوان روز دانشجو شناخته شد.
وی افزود: دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی رسانی و مبدا تحولات کشور است؛ محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است.

 

دبیر شورای تبیین مواضع با اشاره به اینکه مسئولین باید با تدبیر و برنامه ریزی دقیق مشکلات انباشته اقتصادی کشور را درمان کنند گفت: ریشه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نهفته که فقط توسط مدیرانی لایق، دلسوز، جهادی و انقلابی حل و فصل می شود.
نوری همچنین با اشاره به اینکه آنچه امروز مطالبه می کنیم براساس وظیفه انقلابی و سنگینی بار مردم، این ولی نعمتان انقلاب است که سینه مان را می سوزاند افزود: مسئولین محترم! ما دانشجویان بسیجی باید بمیریم از این غصه ها…
بمیریم از این غصه که بخش موران زیرساخت ندارد. نه راه داره نه آب داره و نه اقتصاد…
بمیریم از این غصه که به مشکل بیکاری جوانان توجهی نمیشه…
بمیریم از این غصه که روستاهای بخش موران که ضریب محرومیت بخش موران، عدد ۸ می باشد بر اثر مهاجرت بی رویه خالی از سکنه می شوند…
بمیریم از این غصه که سالن ورزشی دانشگاه پیام نور ۱۲ سال هست که نیمه کاره مانده…
بمیریم از این غصه که پروژه چهارراه شهر گرمی همچنان بلاتکلیف مانده…
بمیریم از این غصه که همچنان بیماران برای درمان بیماری خود به شهرهای دیگر مراجعه می کنند…
بمیریم از این غصه که شهرستان گرمی از ابتدایی ترین امکانات رفاهی، تفریحی و فضای سبز محروم مانده…
بمیریم از این غصه که هر روز مهاجرت از این شهرستان سرعت بیشتری میگیره…
بمیریم از این غصه که مشکل آب شرب شهرستان گرمی بعد از ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی، هنوز لاینحل مانده است.

انتهای پیام/