حجت شعبانی رئیس هیئت مدیره شرکت آیتای تولید کننده عایق های xps در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: عایق xps از تکنولوژی های روز دنیاست که در کاهش مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت است. وی اظهار کرد: اگر مصرف انرژی در ایران با کشوری مثل چین با آن همه جمعیت و وسعت […]

حجت شعبانی رئیس هیئت مدیره شرکت آیتای تولید کننده عایق های xps در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: عایق xps از تکنولوژی های روز دنیاست که در کاهش مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: اگر مصرف انرژی در ایران با کشوری مثل چین با آن همه جمعیت و وسعت برابری می کند علت آن استفاده چین از تکنولوژی های روز دنیا، در بحث ساخت و ساز است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آیتای با بیان اینکه جذب رطوبت محصول xps دو دهم درصد، تبادل حرارتی ۳ هزارم درصد و مقاومت فشاری بین ۲۲ تا ۵۰ تن است گفت: اگر ما می بینم که در کشورهایی مثل چین، روسیه، آلمان و…، آسفالت جاده ها بدون ترک هستند به دلیل استفاده از این محصولات در زیرساخت جاده هایشان است.

شعبانی گفت: متاسفانه در کشور ما جاده هایی ساخته می شود که بعد از چند سال باید دوباره ترمیم و بازسازی شود و این هزینه ترمیم و بازسازی به مراتب خیلی بیشتر از هزینه ای است که می بایست برای استفاده از این محصول هزینه می شد.

وی با بیان اینکه ما در بحث سرمایشی به ویژه در شهرهای سردسیر با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم، گفت: استفاده از این محصولات تا یک دهم مصرف انرژی را کاهش می دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار