اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی و مولایی فرماندار گرمی‌ از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی و ذهنی حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آذرمغان، دکتر ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی و حسین مولایی، فرماندار گرمی‌ از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی و ذهنی حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان و هیئت امنای این مرکز در خصوص پیگیری اعتبارات و مصوبات در حوزه بهزیستی در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد.

صمدی، رئیس اداره بهزیستی گرمی هم‌ در جریان بازدید مسوولان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان گرمی گفت: ساختمان ‌جدید مرکز واقع در جوار شهرک ولیعصر(عج) به همت خیرین و نیکوکاران و اعتبارات دولتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی و با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع برای تعداد ۱۰۰ نفر از معلولان خدمات ارائه خواهد داد.

 

 

وی افزود: تاکنون برای این مرکز حدود ۷ میلیارد تومان هزینه شده است که برای تکمیل و راه اندازی کامل آن حدود ۳ میلیارد تومان هزینه نیز لازم است.

مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) بالای 14 سال 50 نفر ظرفیت دارد و هم اکنون ببش از ۴۰ نفر معلول از منطقه گرمی و شهرستان‌های همجوار و در این مرکز نگهداری می‌‌شوند.

انتهای پیام/