مسعود ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در شهرستان های مختلف شناسایی زمین مورد نیاز در حوزه استقرار صنایع با اولویت جانمایی مناسب در حال انجام است و انتظار می رود این طرح ها به رونق و توسعه واحدهای صنعتی کمک کند. وی تصریح کرد: با تملک اراضی و ایجاد زیرساخت […]

مسعود ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در شهرستان های مختلف شناسایی زمین مورد نیاز در حوزه استقرار صنایع با اولویت جانمایی مناسب در حال انجام است و انتظار می رود این طرح ها به رونق و توسعه واحدهای صنعتی کمک کند.

وی تصریح کرد: با تملک اراضی و ایجاد زیرساخت های مناسب امیدواریم حضور گرم سرمایه گذاران را در منطقه شاهد باشیم که قطعا توسعه صنعت استان منوط به تأمین این زیرساخت ها و توجه به مؤلفه حمایت از سرمایه گذار با هدف رونق کسب و کار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در کنار تأمین زمین، باید سایر زیرساخت ها نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی تأمین شده و ما اجرای سریع طرح ها و پروژه های مهم و زیربنایی صنعتی و تولیدی را شاهد باشیم.

ایرانی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان برای تقویت زیرساخت حضور سرمایه گذاران در حال اجرا است که ۳۰۰ میلیارد تومان برای عملیاتی شدن این طرح ها منابع هزینه خواهد شد.

وی ضرورت ایجاد فرصت های شغلی مناسب را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی متنوع یادآور شد و بیان کرد: در کنار واگذاری زمین با اقساط بلند مدت، ارائه تخفیف و مشوق های متنوع برای سرمایه گذاران از اولویت های اصلی است که سعی می کنیم در قالب یک بسته مناسب این برنامه ها را به سرمایه گذاران ابلاغ و اعلام کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: برای جبران کمبود زمین صنعتی و حضور سرمایه گذاران برنامه ریزی های خوبی در اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال انجام شده و انتظار می رود تا پایان امسال با الحاق زمین های جدید امکان توسعه واحدهای صنعتی در رشته های مختلف فراهم آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار