مسعود ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره اردبیل تا ۲۵ اسفندماه دایر خواهد بود تا انواع مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز تأمین شود. وی تصریح کرد: تولیدکنندگان و فروشگاه های بزرگ با حضور در این نمایشگاه سعی می کنند تا […]

مسعود ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره اردبیل تا ۲۵ اسفندماه دایر خواهد بود تا انواع مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز تأمین شود.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان و فروشگاه های بزرگ با حضور در این نمایشگاه سعی می کنند تا به قیمت مناسب کالاها را عرضه کرده و از دریافت سود بیشتر ممانعت و امکان جلب رضایت مردم را فراهم کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: غرفه های خاص برای عرضه کالاها و مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده که شامل عرضه شکر، روغن، برنج، گوشت سفید و قرمز است تا به قیمت مصوب این کالاها عرضه شود.

ایرانی افزود: در کنار این کالاها در آستانه سال نو، محصولات خواربار، منسوجات، کیف و کفش، شیرینی جات و سایر محصولات مورد نیاز مردم به قیمت مناسب و با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصد عرضه شده تا امکان خرید مردم از این نمایشگاه با مطلوبیت فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است با همکاری اتاق اصناف در مناطق مختلف استان نظیر این نمایشگاه راه اندازی شده تا عرضه کالاها را به صورت مستقیم از طریق تولیدکنندگان و بدون واسطه شاهد باشیم.

ایرانی اضافه کرد: در کنار عرضه محصولات، کار نظارت و بازرسی ها نیز به صورت جدی دنبال می شود تا با متخلفان صنفی در حوزه های مختلف برخورد و با همکاری تعزیرات حکومتی در سریعترین زمان تشکیل پرونده و ارجاع آنها را به محاکم تعزیراتی و قضایی شاهد باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل بیان کرد: در هفته پایانی اسفندماه نیز عرضه مستقیم میوه با همکاری جهاد کشاورزی انجام خواهد شد تا سیب قرمز و پرتقال با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گرفته و عرضه آن را با کیفیت و مطلوبیت شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار