مسعود ایرانی در جریان بازدید از چند طرح صنعتی به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: در کنار کمبود نقدینگی، فرسودگی خطوط تولید، مشکلات تأمین مواد اولیه، عدم امکان رقابت در بازار و نبود بستر صادرات محور از دیگر علل و عوامل به رکود کشیدن واحدهای تولیدی محسوب می شود. وی تصریح کرد: در کنار عارضه […]

مسعود ایرانی در جریان بازدید از چند طرح صنعتی به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: در کنار کمبود نقدینگی، فرسودگی خطوط تولید، مشکلات تأمین مواد اولیه، عدم امکان رقابت در بازار و نبود بستر صادرات محور از دیگر علل و عوامل به رکود کشیدن واحدهای تولیدی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در کنار عارضه یابی این مشکلات به ویژه توانمندسازی سرمایه گذاران با بهره گیری از کلینیک های کسب و کار شکل گرفته به راحتی می توان زمینه و فرصت توسعه واحدهای تولیدی را با نگاه اشتغالزایی بهتر فراهم کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: با همکاری شهرک های صنعتی تلاش بر این است تا دغدغه ها و مشکلات واحدهای تولیدی برطرف و با برگزاری نشست های مختلف فرصت احیای واحدهای صنعتی را فراهم کرده و به نوعی مشکلات و دغدغه های آنها برطرف شود.

ایرانی افزود: در همه شهرک های صنعتی شاهد فعالیت کلینیک های کسب و کار هستیم که با مراجعه عمده واحدهای تولیدی و صنعتی سعی بر حل مشکلات و دغدغه های آنها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تسهیل گری در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های اشتغال مناسب از دیگر ضرورت ها است که به راحتی می توان در این بخش گام های مؤثری را برداشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اضافه کرد: زیرساخت ها باید در شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی به نحوی فراهم آید تا جذابیت بیشتری برای حضور سرمایه گذار را شاهد باشیم و حرکت های تحول آفرین در این بخش امکان رشد و بالندگی بیشتر را مهیا کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار