مههر / به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید جواد یحیی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار کرد: در ۲ سال اخیر به ویژه در ایام آموزش در فضای مجازی، اهالی این روستاها با مشقات فراوان روبه‌رو بودند. وی با اشاره به وضعیت آشفته […]

مههر /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید جواد یحیی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار کرد: در ۲ سال اخیر به ویژه در ایام آموزش در فضای مجازی، اهالی این روستاها با مشقات فراوان روبه‌رو بودند.

وی با اشاره به وضعیت آشفته مخابرات شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر ارتباط و زیرساخت‌های ارتباطی در دنیا حرف اول را می‌زند و زیبنده شهرستان خلخال و روستاهای آن نیست که از این نعمت بزرگ بی‌بهره باشند.

فرماندار خلخال گفت: هم اکنون راه‌های ارتباطی مرکز شهرستان با مراکز بخش شاهرود، شهر کلور مرکز بخش خورش‌رستم، شهر هشجین و سه راهی فیروزآباد واقع در مسیر راه ارتباطی خلخال به سرچم فاقد پوشش تلفن همراه بوده و این امر همواره موجب بروز مشکل برای مسافران و سرنشینان خودروهای عبوری از این محورها به ویژه در مواقع حوادث رانندگی می‌شود.

یحیی‌زاده عملکرد مخابرات خلخال در رسیدگی به مشکلات تلفن ثابت و همراه را غیرقابل قبول دانست و افزود: تیرهای مخابراتی در حال سقوط و همچنین سیم‌های آویزان تلفن ثابت خطوط تلفن روستایی حاکی از این واقعیت در خلخال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچکدام از مصوبات جلسات استانی و شهرستانی مربوط به سفرهای مسئولان کشوری و استانی به خلخال در بحث اجرای پروژه‌های زیرساخت ارتباطی این شهرستان عملی نشده و همه این مصوبات در حد حرف و حدیث باقی مانده است.

فرماندار شهرستان خلخال اضافه کرد: خدمات پشتیبانی مخابرات خلخال به مشترکین شرکت ضعیف و غیرقابل قبول بوده و به رغم دعوت‌های مکرر از مدیرکل مخابرات استان اردبیل برای شرکت در جلسات بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان و قرار گرفتن در جریان خواسته‌های مردم منطقه، این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/