به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه برگزار شد، رییس گروه فضای مجازی بسیج استان اردبیل، اظهار کرد: ۱۹ تیم در مدت ۴۸ ساعت در قالب جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج با هم رقابت کردند تا برترین‌ها معرفی و از آنها تجلیل شود. مهدی حسینی تصریح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه برگزار شد، رییس گروه فضای مجازی بسیج استان اردبیل، اظهار کرد: ۱۹ تیم در مدت ۴۸ ساعت در قالب جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج با هم رقابت کردند تا برترین‌ها معرفی و از آنها تجلیل شود.

مهدی حسینی تصریح کرد: این جشنواره فرصتی را فراهم کرد تا جوانان و نوجوانان با موضوع تولید نرم افزار تلفن همراه، پویانمایی و انیمیشن به همراه تولیدات فضای مجازی پای کار بوده و با ابتکار خاص سعی کنند در آستانه انتخابات مجلس تولید محتوای متنوع را انجام دهند.

وی از فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: در کنار تولید آثار با محوریت مقاومت و پاسخ به تهدید استکبار جهانی در این دوره از رقابت‌ها سعی شد تا با موضوع انتخابات نیز تولید محتوا انجام شده و گروه‌های مختلف جامعه را با شور و نشاط به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

رییس گروه فضای مجازی بسیج استان اردبیل افزود: ۱۹ تیم تلاش کردند تا در قالب این رویداد حضور توانمند خود را به نمایش گذاشته و آثار جدید خود را ارائه کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بخش پویانمایی چهار تیم، بازی‌های تلفن همراه ۲ تیم و نرم افزار با فناوری‌های جدید و ابتکاری ۲ تیم مورد تجلیل قرار گرفتند تا در مجموع هشت تیم منتخب این استان خود را برای حضور در رقابت‌های کشوری آماده کنند.

وی اهمیت تولید محتوای غنی ارزشی و دینی را در مقابله با تهدیدهای بیگانگان یادآور شد و اضافه کرد: امروز استکبار جهانی در یک جنگ ترکیبی تلاش می‌کند تا از ظرفیت فضای رسانه‌ای برای القای تفکرات و ایده‌های خود استفاده کرده و شرایط ناهنجاری را در جامعه فراهم آورد.

رییس گروه فضای مجازی بسیج استان اردبیل بیان کرد: باید تلاش کنیم تا فرصت و فضای تولید آثار ارزشی را برای نوجوانان و جوانان با خلاقیت بیشتر فراهم کنیم تا آنها بتوانند این آثار را در معرض دید، نمایش و حتی فروش بگذارند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر