میرسعید سید متین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان از افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان مشگین شهر از توابع استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: برخورداری حداکثری خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی را مرهون خدمات کلیه خادمین مردم در صنعت گاز است. وی افزود: شهرستان مشگین‌شهر به لحاظ توسعه شبکه‌های […]

میرسعید سید متین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان از افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان مشگین شهر از توابع استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: برخورداری حداکثری خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی را مرهون خدمات کلیه خادمین مردم در صنعت گاز است.

وی افزود: شهرستان مشگین‌شهر به لحاظ توسعه شبکه‌های گازرسانی و پروژه‌های در دست اجرا به عنوان یکی از بزرگترین کارگاه‌های گازرسانی در استان مطرح بوده و خدمات ارزشمند شرکت گاز در گازرسانی به روستاها و ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه صنعتی در این شهرستان نسبت به سایر مناطق استان چشمگیر است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طرح گازرسانی به روستاهای قره آغاج کلان، کنچوبه، برجلو، عباس قشلاقی، مشیران، پشته قشلاق، کهریز شامی، قلعه قشلاق، قشلاق عربلو، یوسف خان کندی، قولدر کهلی، قوزی قوروغی، علی کران، پست کندی، قاسم کندی، الرده و بابیان شهرستان مشگین‌شهر در قالب ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی، قریب به ۸۰۰ خانوار روستایی شهرستان مشگین‌شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی در رابطه با حجم عملیات شبکه گذاری به منظور گازرسانی به این روستاها بیان کرد: پروژه گازرسانی به این ۱۷ روستا با ۱۰۳ کیلومتر شبکه گذاری به بهره‌برداری رسید که با احتساب این میزان؛ حجم شبکه گذاری در سطح شهرستان از ابتدا تا کنون به بیش از ۱۷۲۰ کیلومتر می‌رسد.

سیدمتین اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های گازرسانی به ۵ روستای شهرستان مشگین شهر در دست اجرا بوده و مراحل پیمان‌سپاری ۱۱ روستای این شهرستان نیز در دست اقدام است که با اتمام این پروژه ها ضریب نفوذ گاز طبیعی در این شهرستان به بیش از ۹۷ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار