سعید ایرانی جم در حاشیه نشست منتخبان اصناف و بازار با رئیس سازمان صمت اردبیل به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: نقش پررنگ اصناف اردبیل را در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و نظام شاهد بودیم و امروز نیز نقش‌آفرینی اصناف و بازاریان را در ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مردم و تسهیل‌گری […]

سعید ایرانی جم در حاشیه نشست منتخبان اصناف و بازار با رئیس سازمان صمت اردبیل به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: نقش پررنگ اصناف اردبیل را در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و نظام شاهد بودیم و امروز نیز نقش‌آفرینی اصناف و بازاریان را در ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مردم و تسهیل‌گری امور شاهد هستیم.

وی مطالبه اصلی اصناف و بازاریان را تأمین امنیت با بهره‌گیری از روش‌های مدرن و نصب دوربین‌های مدار بسته عنوان کرد و گفت: قرار شده با تأمین اعتبار از سوی اصناف و بازاریان اردبیل در کوتاهترین زمان بازار تاریخی، پاساژها و مجموعه‌های صنفی مختلف به مدار دوربین بسته مجهز شوند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی را یادآور شد و تصریح کرد: در حوزه عمران و بهسازی بازار تاریخی و سراهای متنوع حرکت‌های خوبی در سال‌های اخیر انجام شده و با همکاری شرکت بازآفرینی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و ترمیم بازار زنجیرلر و پنبه‌فروشان اردبیل اختصاص یافته است.

ایرانی جم افزود: در محیط پیرامونی بازار نیز احداث مجموعه‌های خدماتی مورد تاکید کرد تا در زمان حضور گردشگران و مسافران با مشکلات و گره‌هایی روبه‌رو نشویم.

وی تقویت تأسیسات خدماتی در بازار به ویژه آب و فاضلاب، گاز و تأمین روشنایی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با مجوز میراث فرهنگی امیدواریم گازرسانی به بازار تاریخی اردبیل انجام شود تا دیگر شاهد روشن شدن بخاری‌های نفت‌سوز در بازار تاریخی و حوادث ناگوار آن نباشیم.

ایرانی جم در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بازار همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده و در پیگیری مطالبات مردم نیز پیشقدم بودیم و در حوادث مختلف به ویژه زلزله اخیر خوی نیز اصناف و بازاریان ورود خوبی را داشتند.

وی بیان کرد:‌ ایام پایانی سال بازاریان و اصناف انتظار دارند تا جلوی برپایی نمایشگاه‌های چادری گرفته شده و ظرفیت بازار در عرضه محصولات مختلف و رونق خرید و فروش استفاده شود.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل وجود یک‌هزار و ۷۰ واحد صنفی را در بازار تاریخی اردبیل و مجموعه‌ سراهای آن یادآور شد و ادامه داد: انتظار می‌رود متولیان امر به ویژه امور مالیاتی در اعمال مالیات اصناف و بازاریان جانب انصاف را به دقت رعایت کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار