قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: بیت کوین می‌تواند در کانال ۴۰۹۶۴ تا ۴۲۹۸۲ دلار درجا بزند که محدوده ۴۲۹۸۲ دلار مقاومت بیت کوین نیز می باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از بیت کوین (BTC) ارائه داد، اظهار داشت: در تحلیل قبلی از بیت کوین (BTC) گفته شد که به دلیل تعطیلات کریسمس سرعت بیت کوین کم می شود و نمی تواند حرکت صعودی خود را ادامه دهد همچنین یادآوری شد که حمایت بیت کوین محدوده ۴۲۹۸۲ دلار است که شاهد بودیم به این محدوده نزدیک شد.

قیراطی با تأکید بر اینکه بیت کوین می‌تواند در کانال ۴۰۹۶۴ دلار تا ۴۲۹۸۲ دلار درجا بزند، افزود: محدوده ۴۲۹۸۲ دلار مقاومت بیت کوین می باشد که در صورت شکست آن تا مقاومت بعدی آن ۴۴۶۸۰ دلار می‌تواند حرکت کند و در این محدوده نیز با درجا زدن همراه باشد.

بازار بی‌جان BTC

بازار بی‌جان BTC

بازار بی‌جان BTC

این مدرس بازارهای مالی در ادامه همچنین تشریح کرد: در اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) بیت کوین، کراس را بعید میدانیم چراکه بازار همچنان بدون انرژی است اما در صورت کراس تا محدوده ۶۰ می تواند حرکت نماید، اندیکاتور RSI بیت کوین نیز در محدوده ۵۰ است که ناحیه واکنشی به حساب می آید و در صورتی که بالای محدوده ۵۰ بتواند خود را نگه دارد و گارد صعودی نیز به خود بگیرد می‌تواند با حرکت به سمت بالا همراه باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار