به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، ارزهای دیجیتال بزرگ بازار به ویژه بیت کوین و اتریوم طی شبانه روز گذشته در محدوده تقریبا ثابت قرار گرفته و علیرغم تحلیل های مختلف منتشر شده از سوی تریدرها مبنی بر ریزش یا افزایش قیمت، همچنان در محدوده ای بدون تحرک در نوسان هستند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، ارزهای دیجیتال بزرگ بازار به ویژه بیت کوین و اتریوم طی شبانه روز گذشته در محدوده تقریبا ثابت قرار گرفته و علیرغم تحلیل های مختلف منتشر شده از سوی تریدرها مبنی بر ریزش یا افزایش قیمت، همچنان در محدوده ای بدون تحرک در نوسان هستند.

دلیل عمده این ثبات قیمت، موضوع مشکلات بانک «سیلور گیت» در آمریکا بوده که گفته می شود قاضی پرونده این بانک، نخستین دستورات برای رسیدگی به پرونده ورشکستگی احتمالی این بانک را نیز صادر کرده است.

همچنین، جلسه پیش روی پارلمان چین که قرار است روز یکشنبه برگزار شود و طی آن، آمار مهم مربوط به میزان رشد اقتصادی دومین غول اقتصادی جهان و قیاس آن با برآوردهای بانک مرکزی چین طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

در همین راستا، اتریوم نیز مانند بیت کوین همچنان در مرز بلاتکلیفی قرار داشته و هنوز روند پیش روی این رمزارز مشخص نیست.

تحلیل قیمت اتریوم

روند قیمت اتریوم همچنان در معرض بلاتکلیفی| تعیین نقاط مهم حمایت و مقاومت پیش رو

در زمان تنظیم این گزارش، قیمت اتریوم روی ۱۵۶۷ دلار قرار داشته و حجم مبادلات ۲۴ ساعت گذشته آن نیز ۶.۶ میلیارد دلار برآورد شده است. از منظر فنی، اتریوم از کف مثلث متقارن قیمت خود خارج شده و نمایی نزولی به خود گرفته است. لذا می توان دستکم انتظار ریزش قیمت تا محدوده ۱۵۶۰ دلار را برای این رمزارز داشت.

اما اگر حمایت ۱۵۶۰ دلار شکسته شود، آنگاه مسیر خرس ها برای به چنگ آوردن کنترل بازار و کاهش قیمت تا ۱۵۰۰ دلار باز خواهد شد.

با اینحال، در صورت موفقیت اتریوم در پولبک موفقیت آمیز از سطح قیمت فعلی، دو مقاومت اصلی پیش روی این ارز روی ۱۶۲۰ دلار و ۱۶۸۰ دلار قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار