به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی آناهایم آمریکا و فیلیپین از امروز آغاز شد. در دومین دیدار این هفته دو تیم ژاپن و چین به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی سخت ۳ بر ۲ به سود سامورایی‌ها به پایان رسید. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی آناهایم آمریکا و فیلیپین از امروز آغاز شد. در دومین دیدار این هفته دو تیم ژاپن و چین به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی سخت ۳ بر ۲ به سود سامورایی‌ها به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ژاپن تا پایان هفته دوم رقابت‌ها با هشت برد متوالی و بدون شکست در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داشت؛ تیم چین هم در جایگاه چهاردهم جدول بود.

این دیدار در پنج ست برگزار شد که تیم والیبال چین در ست اول شگفتی‌ساز شد و توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مقابل ژاپن به پیروزی برسد؛ در ست دوم، ژاپنی‌ها شکست خود را جبران کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند.

در ست سوم، چین تیم برتر میدان بود و توانست به پیروزی ۲۵ بر ۲۱ برسد. در ست چهارم ژاپن نتیجه را جبران کرد و به پیروزی ۲۵ بر ۲۳ رسید تا تکلیف تیم برنده به ست پنجم این رقابت کشیده شود. در ست پنجم تیم ژاپن با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا نهمین برد سامورایی‌ها در لیگ ملت‌ها برای آنها به دست بیاید.

تیم ملی والیبال ژاپن با ۹ پیروزی همچنان در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر