هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان برگزار و دانشگاه آزاد یک هفته مانده تا پایان مسابقات، قهرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی در ریکرو مردان عنوان قهرمانی را به فاصله یک هفته تا پایان مسابقات به دست آورد.

از سری رقابت‌های هفته هفتم، سپاهان مقابل بیلیش تاکستان به برتری ۳ بر ۲ رسید، دانشگاه آزاد ۵ بر صفر کارن آرچری را شکست داد. آکادمی میلاد وزیری ۳ بر ۲ هیئت استان کرمان را پشت سر گذاشت، نفت امیدیه ۴ بر یک سورنا را شکست داشت و هیات استان مرکزی ۴ بر یک مقابل حریف خود شهرداری پارس آباد مغان به برتری رسید.

در هفته هشتم، سپاهان ۴ بر یک کارن آرچری را مغلوب کرد، بیلیش تاکستان ۴ بر یک هیات استان کرمان را شکست داد و دانشگاه آزاد ۵ بر صفر مقابل سورنا به برتری رسید. آکادمی میلاد وزیری مقابل حریف خود شهرداری پارس آباد مغان با نتیجه صفر بر پنج شکست خورد و نفت امیدیه نیز با نتیجه ۲ بر ۳ مقابل هیات استان مرکزی مغلوب شد.

به فاصله یک هفته تا پایان مسابقات ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با ۳۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد و تیم‌های هیات استان مرکزی و سپاهان با ۲۹ و ۲۷ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

هفته پایانی و اختتامیه مسابقات روز پنجشنبه ۱۹ آبان، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/