به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جلال آفاقی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی با رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد کلینیک حقوقی و مراکز معاضدت و مشاوره به شهروندان به ویژه افراد بی بضاعت در راستای گسترش عدالت در جامعه انجام می‌شود. وی خاطرنشان کرد: کلینیک‌های حقوقی علاوه بر ارائه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جلال آفاقی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی با رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد کلینیک حقوقی و مراکز معاضدت و مشاوره به شهروندان به ویژه افراد بی بضاعت در راستای گسترش عدالت در جامعه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کلینیک‌های حقوقی علاوه بر ارائه خدمات به خود دانشگاهیان و دانشجویان می‌تواند سبب پیوند دانشگاه و جامعه و کمک در تأمین عدالت باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از افراد آسیب پذیر جامعه، اظهار امیدواری کرد؛ کلینیک‌های حقوقی با ارائه خدمات رایگان به محرومین و افراد بی بضاعت بتواند در گسترش عدل و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

آفاقی همچنین برکات وجود کلینیک‌های حقوقی در راستای افزایش دانش حقوقی دانشجویان رشته حقوق و کسب تجربه عملی برای آنان را یادآور شد و بیان کرد: تقویت حس تعهد و مسئولیت پذیری و پرورش روحیه نوع دوستی و مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه می‌تواند از جمله دستاوردهای کلینیک‌های حقوقی و مراکز معاضدت دانشگاه‌ها باشد.

وی تصریح کرد: برابر برنامه ریزی به عمل آمده مقرر شده است تا پایان سال این مراکز در دانشگاه‌های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی و پیام نور راه اندازی شده و ارائه خدمات به دانشگاهیان و دانشجویان، عموم مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و بی بضاعت را نیز تحت پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر