حسین پیرموذن در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: بهبود فرآیند صدور مجوزهای صنعتی در اردبیل را شاهد هستیم که از لحاظ سرعت و تعداد رشد قابل توجهی پیدا کرده و انتظار می‌رود با شناسایی موانع حوزه کسب و کار عملکرد مطلوبی از سوی شورای گفت‌وگوی استان را شاهد باشد. وی با اشاره […]

حسین پیرموذن در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: بهبود فرآیند صدور مجوزهای صنعتی در اردبیل را شاهد هستیم که از لحاظ سرعت و تعداد رشد قابل توجهی پیدا کرده و انتظار می‌رود با شناسایی موانع حوزه کسب و کار عملکرد مطلوبی از سوی شورای گفت‌وگوی استان را شاهد باشد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قابل توجهی از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حال انجام است گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه با اجرای طرح توسعه صنعتی استان در حال افزایش بوده که سرمایه‌گذاران استانی در این زمینه همکاری‌های لازم را برای انجام فعالیت‌ها دارند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: اقدامات خوبی توسط سرمایه‌گذاران در استان انجام یافته و اجرای طرح‌های صنعتی با سرعت خوبی در حال اجراست که نسبت به سال‌های گذشته به وضعیت مطلوبی رسیده و انتظار می‌رود با همین روند ادامه یابد.

پیرموذن خاطرنشان کرد: عمل طبق برنامه مدیران بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است که باید تحول خوبی در راستای حفاظت و صیانت از حقوق مردم وجود داشته باشد تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌ها به اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات بانک‌ها به حوزه تولید و صنعت استان محقق شده و در این زمینه نیازمند حمایت‌های لازم برای اجرای طرح‌های مهم تولیدی در بخش‌های مختلف همچون صنعت،کشاورزی و گردشگری هستیم که در سال جدید باید مبنای کار قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای جذب منابع به استان و تولید و همکاری اتاق بازرگانی با بانک‌ها برای تسهیل آموزش در روند اخذ این تسهیلات بسیار مهم و ضروری بوده و انتظار می‌رود برنامه‌های انجام یافته سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی را یاری کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار