جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ذخایر خوب نفتی را در این منطقه با برآوردهای اولیه مسئولان شرکت نفت و حفاری شاهد هستیم و قطعا در عمق چهار هزار متری این استخراج و اکتشاف مواد ارزشمند در منطقه جعفرآباد به انجام می‌رسد. وی تصریح کرد: با تجهیز و تکمیل کارگاه […]

جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ذخایر خوب نفتی را در این منطقه با برآوردهای اولیه مسئولان شرکت نفت و حفاری شاهد هستیم و قطعا در عمق چهار هزار متری این استخراج و اکتشاف مواد ارزشمند در منطقه جعفرآباد به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: با تجهیز و تکمیل کارگاه فنی و تخصصی در این حوزه با مشارکت دفتر حفاری شرکت نفت بیش از ۱۲۰ نفر از پرسنل این مجموعه اعم از نیروهای متخصص، تکنسین و کارگری سعی می‌کنند تا روند حفاری‌ها را در سریعترین زمان به انجام برسانند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه پنج متر حفاری انجام می‌شود و تاکنون میزان حفاری به ۳۳۰ متر رسیده که پیش‌بینی می‌کنیم تا دو ماه آینده این رقم بیش از دو برابر و به حفاری تا عمق ۶۲۵ متری برسد.

جهانگیرزاده افزود: قرار شده در عمق چهار هزار متری با برآورد نهایی کار استخراج و اکتشاف نفت آغاز شود که قطعا تسریع در این عملیات می‌تواند به رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال در صنایع متنوع نفت شرایط خوبی را در مغان ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا علاوه بر شهرستان بیله‌سوار، در پارس‌آباد و اصلاندوز نیز بررسی‌های میدانی برای اکتشاف نفت انجام شود تا در صورت گمانه‌زنی‌های نهایی کار حفاری در این منطقه آغاز و به سرانجام برسد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شرکت نفت تمام تلاش خود را در منطقه انجام می‌دهد تا ذخایر ارزشمند نفتی را در این منطقه شناسایی و معرفی کند که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی صنایع مرتبط با نفت در منطقه ایجاد شده و پالایشگاه نفت و فرآوری آن نیز دایر شود.

انتهای پیام/

منبع