به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسن قاسم‌پور عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی که یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌ها است فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است و در آن دانشجویان و پژوهشگران انواع مختلف آزمایشات مورد نیاز مانند فیزیکوشیمیایی، فلزات سنگین، میکروبی را انجام می‌دهند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسن قاسم‌پور عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی که یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌ها است فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است و در آن دانشجویان و پژوهشگران انواع مختلف آزمایشات مورد نیاز مانند فیزیکوشیمیایی، فلزات سنگین، میکروبی را انجام می‌دهند.

وی افزود: با راه اندازی، ارتقا و توسعه آزمایشگاه‌های معتمد در استان علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری واحدهای صنعتی و غیر صنعتی و اشتغال‌زایی افراد بومی و رونق اقتصادی منطقه، وضعیت پایش و نظارت‌های کنترلی صنایع مستقر در سطح استان از نظر آلودگی‌های زیست محیطی، به صورت مطلوب و با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: با توجه به تفویض اختیار سازمانی صورت گرفته، در حال حاضر امورات مربوط به صدور مجوز آزمایشگاه‌های معتمد در استان توسط این اداره کل و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ملی صدور مجوزهای کسب و کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع