داریوش امانی در حاشیه نشست با راهداران اردبیل به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: این ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از بهترین برندها و کارخانجات اروپایی خریداری شده و توسط پیمانکار در حال ورود به کشور است. وی تصریح کرد: ۱۸۲ طرح راهداری در استان اردبیل با یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف […]

داریوش امانی در حاشیه نشست با راهداران اردبیل به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: این ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از بهترین برندها و کارخانجات اروپایی خریداری شده و توسط پیمانکار در حال ورود به کشور است.

وی تصریح کرد: ۱۸۲ طرح راهداری در استان اردبیل با یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده، آماده افتتاح است که هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سال گذشته نیز به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه های راهداری افتتاح شد تا شاهد بهره مندی اهالی استان از زیرساخت های مناسب در حوزه راه باشیم.

امانی از آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید راهداری به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: همه این تلاش ها و پیگیری ها نتایج مثبت و مناسبی را به همراه داشته تا ما شاهد ایمنی تردد هموطنان در استان اردبیل باشیم.

وی به تأمین اعتبار مناسب برای اصلاح و بهسازی جاده های روستایی اشاره کرد و ادامه داد: با ایمن سازی بیش از ۴۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور، سعی ما بر این است تا میزان تلفات و تصادفات را در جاده ها کاهش دهیم.

امانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عملیات راهداری زمستانی در استان اردبیل از ۱۵ آذرماه شروع شده و با توجه به اینکه ۱۵۰ روز عملیات راهداری در جاده ها و محورهای مواصلاتی این استان وجود دارد، تلاش بر این است تا مناطق صعب العبور باز نگه داشته شده و امکان تردد برای مسافران و رانندگان فراهم آید.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: شرایط راهداری امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت است و ما با به روزرسانی تجهیزات سخت افزاری و همکاری پلیس در حوزه نرم افزاری سعی داریم تا از میزان تلفات، تصادفات و حوادث ناگوار بکاهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار