محبوب حیدری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌بر بودن توسعه بزرگراه‌ها و زمان طولانی اجرای پروژه‌ها امیدواریم رانندگان در تردد محورهای حادثه‌خیز و پرتصادف استان سرعت مطمئنه و کنترل صحیح وسیله نقلیه خود را با رانندگی مناسب مد نظر قرار دهند. وی تصریح کرد: اهالی استان نیز […]

محبوب حیدری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌بر بودن توسعه بزرگراه‌ها و زمان طولانی اجرای پروژه‌ها امیدواریم رانندگان در تردد محورهای حادثه‌خیز و پرتصادف استان سرعت مطمئنه و کنترل صحیح وسیله نقلیه خود را با رانندگی مناسب مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: اهالی استان نیز می‌توانند در توسعه بزرگراه‌ها یاریگر راه و شهرسازی باشند تا در صورت عبور این محورها از زمین‌های کشاورزی املاک خودشان، همکاری نزدیک را انجام داده تا در فصل تخصیص اعتبارات ما به ازای تملک این اراضی مبالغ مورد نیاز را پرداخت کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل وظیفه ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی را با همدلی بیشتر در ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش تصادفات یادآور شد و گفت: تلاش ما بر این است تا به عنوان یک اداره کل تخصصی در کنار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با خط‌کشی، نصب گاردریل و علائم ایمنی بهره‌برداری از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی را ایمن کرده و متناسب با اعتبارات راهداری نیز لکه‌گیری، بهسازی و عملیات آسفالت‌ریزی را انجام دهد.

۲,۰۰۰ میلیارد تومان منابع برای توسعه بزرگراه‌ها تخصیص می‌یابد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در توسعه بزرگراه‌ها در کنار پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان، وزارت راه و شهرسازی نیز پشتیبان ماست تا با همکاری و هماهنگی بیشتر بتوانیم شرایط مطلوبی را در این حوزه ایجاد کنیم.

حیدری تلاش پیمانکاران را برای تکمیل محور اردبیل – نیر – سراب، اردبیل – سرچم، اردبیل – مشگین‌شهر و… اعلام کرد و ادامه داد: بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تا پایان امسال به شکل کامل تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در محور پارس‌آباد – سربند – مشگین‌شهر در کنار تکمیل مطالعات در کل مسیر، احداث بزرگراه در ۶۰ کیلومتر در حال انجام است که امسال تلاش می‌کنیم ۲۰ کیلومتر این مسیر زیر بار ترافیک برود.

حیدری خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه چهار خطه گرمی به بیله‌سوار پیمانکاران در ۲ قطعه فعال هستند و کار را به شکل مطلوب به پیش می‌برند.

وی بیان کرد: در کنار تکمیل محور کلور – درام، سعی بر این است تا علاوه بر جذب ۲ هزار میلیارد تومان منابع از ردیف‌های مختلف از منابع ماده ۵۶، تهاتر نفت و سایر حوزه‌ها نیز استفاده شود تا یک حرکت جهشی در توسعه بزرگراه‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام/

منبع