رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در خدمت مردم و عزاداران حسینی بودند.

مهدی اصلانی زاویه در گفتگو با آذرمغان اظهار کرد: گروه‌های جهادی استان در ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و دهه اول محرم اقدام به خدمت‌رسانی به مردم و عزاداران حسینی در استان اردبیل کردند.

وی افزود: مشارکت در اجرای طرح صلواتی نانوایی‌ها و تلاش برای جلب مشارکت خیرین در اجرای این طرح در مناطق مختلف استان توسط گروه‌های جهادی بسیج در روز تاسوعای حسینی انجام گرفت.

رئیس مجمع جهادگران استان ادبیل تصریح کرد: پخت و توزیع غذای گرم با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و خیرین در بین نیازمندان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط گروه‌های جهادی انجام شد.

اصلانی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین عزاداران حسینی،گفت: با توجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خدمت به عزاداران حسینی، گروه‌های جهادی اقدام به توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی در بین عزاداران حسینی در مناطق مختلف استان کردند.

وی افزود: با‌ مشارکت گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز ۳۱ هزار عدد ماسک و ۶ هزار و ۲۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده در بین نیازمندان استان توزیع شد.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان مشارکت گروه‌های جهادی در توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در مناطق مختلف استان از جمله تلاش‌های مومنانه جهادگران بسیجی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بود.

وی تصریح کرد: ضدعفونی کردن مکان محافل و مراسمات عزاداری مناطق مختلف استان و مشارکت در اجرای طرح هر کوچه یک حسینیه نیز از جمله اقدامات جهادگران حسینی اردبیل بود.

اصلانی گفت:گروه‌های جهادی در تمام شرایط سخت به‌ویژه از روزهای اول شیوع ویروس کرونا و شروع رزمایش باشکوه کمک مومنانه در خط مقدم خدمت به مردم بوده و نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/