به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای جهادگران استان اردبیل، اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب، اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در خدمت رسانی صادقانه به مردم، مبین این واقعیت است که تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس در بین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای جهادگران استان اردبیل، اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب، اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در خدمت رسانی صادقانه به مردم، مبین این واقعیت است که تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس در بین جوانان جهادی تداوم دارد.

وی بیان کرد: جهادگران دوران دفاع مقدس توانستند با بهره‌گیری از ابتکارات خود و امکانات موجود، اقدامات بی‌نظیری در جبهه‌های جنگ انجام دهند و پیروزی رزمندگان در جبهه‌ها بستگی به پشتیبانی جهادگران داشت که توانستند با احداث پل، ساخت جاده، احداث سنگر و خاکریز به رزمندگان کمک کنند.

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل تصریح کرد: جهادگران دوران دفاع مقدس با ایمان و اعتقاد قلبی برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی پا به میدان جنگ هشت ساله گذاشتند و به همین دلیل بود که لقب “سنگرسازان بی‌سنگر” به آنها داده شد.

وی افزود: حضور جهادگران از استان‌های مختلف از جمله استان اردبیل در جبهه‌ها سبب سرعت بخشیدن به احداث سنگر، جاده و دسترسی رزمندگان به خطوط مقدم جبهه‌ها بود و این جهادگران با روحیه جهادی در زیر آتش مستقیم دشمن به احداث اقدام می‌کردند.

تکریم خانواده‌های معظم شهدای جهادگر در استان اردبیل

اصلانی گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر و تکریم خانواده‌های معظم آنان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا جهادگر در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در قالب کنگره ملی شهدای جهادگر در حال برگزاری است.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سند زنده ایثار و شهادت وظیفه اخلاقی، انسانی و شرعی همه مسئولان و آحاد و اقشار مختلف مردم است.

یادواره سنگرسازان سازان بی سنگر استان اردبیل در پارس آباد برگزار می‌شود

اصلانی گفت: یادواره سنگرسازان بی سنگر ؛۳۰ شهید والامقام جهادگر استان اردبیل به میزبانی شهرستان پارس آباد و با حضور خانواده معظم شهدا، آحاد و اقشار مختلف مردم، گروه‌های جهادی بسیج و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره استانی روز شنبه ۲۰ آذرماه رأس ساعت ۱۰ صبح در محل سالن همایش جهاد کشاورزی پارس آباد با سخنرانی سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع