مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه‌های جهادی گفت: در حال حاضر یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه‌های انقلاب گروه‌های مردمی و جهادی هستند که از سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند.

مهدی اصلانی زاویه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه به ظرفیت حلقه‌های میانی در گام دوم انقلاب اظهار کرد: برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب باید نگاهی ویژه به ظرفیت حلقه‌های میانی شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه‌های انقلاب اسلامی گروه‌های مردمی و جهادی هستند که از سرمایه‌های اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه‌های جهادی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از صدور بیانیه گام دوم در سخنانی فرمودند برای رسیدن به اهداف بیانیه حضور حلقه‌های مردمی نیاز است و آنچه باید رقم بخورد به تنهایی در توان حاکمیت نیست بلکه با حضور جوانان و حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی صورت می‌گیرد.

اصلانی زاویه گفت: دولت می‌تواند با ریل گذاری و حمایت مناسب از این سرمایه عظیم اجتماعی و مردمی زمینه لازم را برای تحقق هر چه بهتر اهداف بیانیه گام دوم فراهم سازد.

وی با اشاره به توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی و مردمی در سطح کشور افزود: این ایده، روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید در جامعه همگانی شوند.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه‌های جهادی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی حلقه‌های میانی فعال سازی ظرفیت‌های اجتماعی است، تصریح کرد: حلقه‌های میانی جلوه نوینی از حکمرانی مردمی در گام دوم انقلاب اسلامی است که با توسعه مبانی نظری آن زمینه‌سازی هرچه بیشتر برای استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در کشور فراهم می‌شود.

اصلانی تصریح کرد: هر جا مردم پا به صحنه گذاشتند و از ظرفیت آنها استفاده شد، کشور توانسته از مشکلات عبور کند و اعتقاد به مشارکت مردم در حکمرانی در دولت سیزدهم نه یک شعار که یک گفتمان مبنایی است.

انتهای پیام/