به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه شامگاه سه‌شنبه در انتخابات شورای جهادی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی در کشور هستیم که در استان اردبیل نیز ۲ هزار گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است. وی گفت: این گروه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه شامگاه سه‌شنبه در انتخابات شورای جهادی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی در کشور هستیم که در استان اردبیل نیز ۲ هزار گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است.

وی گفت: این گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی، بهداشت، درمان و سلامت، اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند.

مسئول مجمع جهادگران استان بیان کرد: حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج برکات زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به آشنایی با وضعیت محرومین و مستضعفین و ایجاد نگاه عدالت‌خواه در بین جوانان اشاره کرد که طبعاً باعث ایجاد تفکر پیگیری اقتصاد عدالت محور می‌شود.

اصلانی افزود: اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون، مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت است.

وی تصریح کرد: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد و به نوعی ماهیت جنگ دشمن با ما مشخص است؛ در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

مسئول مجمع جهادگران استان همچنین عنوان کرد: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

اصلانی گفت: تشکیل شوراهای جهادی بسیج در نواحی استان با حضور گسترده گروه‌های جهادی بسیج، بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه سازی بین گروه‌های جهادی استان اردبیل است‌.

وی بیان کرد: برنامه ریزی اثر بخش، هدایت و هماهنگی گروه‌های جهادی، تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی، بهره مندی از صاحب نظران جهادی، مطالبه مسائل و مشکلات، احصای مشکلات و اولویت بندی آنان از جمله اهدافی است که در شوراها و مجمع جهادگران پیگیری می‌شود.

مسئول مجمع جهادگران استان عنوان کرد: تعداد ۱۲ شورای جهادی با برگزاری انتخابات و با حضور نمایندگان گروه‌های جهادی در نواحی استان تشکیل می‌شود که با حضور شوراهای جهادی نواحی استان نیز مجمع جهادگران استان شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع