استاندار اردبیل گفت: تکمیل پروژه ۲۴ واحدی مسکن محرومان شهرستان گرمی در مدت زمان کوتاه، در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بزودی آماده و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، طی بازدید از پروژه مسکن محرومان این شهرستان گفت: تکمیل پروژه ۲۴ واحدی مسکن محرومان شهرستان گرمی در مدت زمان کوتاه، در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بزودی آماده و در اختیار مردم قرار گیرد.

سیدحامد‌ عاملی ظهر امروز در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را به‌صورت میدانی پیگیری کرده و اظهار داشت: در خصوص برخی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفته و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ می‌شود.

وی افزود: با همکاری و مشارکت‌ دستگاه‌های اجرایی دخیل در این پروژه، تلاش می‌کنیم پروژه ۲۴ واحدی مسکن محرومان شهرستان گرمی، در مدت زمان کوتاهی تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار اردبیل در بازدید از کارگاه تولید فیلتر و لازم خانگی، گفت:  سرمایه‌گذار پروژه تولید فیلتر و لوازم خانگی جهت تکمیل مجموعه و آغاز عملیات اجرایی، نیازمند برخی تسهیلات بانکی بود که دستورات لازم جهت رفع موانع از طریق بانک عامل و خارج از روال بانکی صادر شد.

عاملی در جریان بازدید از کارخانه تولید شیرآلات، بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، بخش قابل توجهی از نیازهای تولیدات چوبی، یراق‌آلات، شیرآلات، مصالح و دیگر بخش‌هایی که در سطح استان اردبیل با کیفیت مناسب تولید می‌شود در نهضت ملی مسکن استان مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/