به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر پنجشنبه در نشست فصلی مدیران قضایی استان در اردبیل، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز میلاد با سعادت حضرت امام عصر (عج)، به موضوعات مختلف از جمله مهمترین رویداد پیش رو یعنی انتخابات پرداخت. وی با اشاره به همدلی و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر پنجشنبه در نشست فصلی مدیران قضایی استان در اردبیل، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز میلاد با سعادت حضرت امام عصر (عج)، به موضوعات مختلف از جمله مهمترین رویداد پیش رو یعنی انتخابات پرداخت.

وی با اشاره به همدلی و تعامل موجود در بین مجموعه قضایی و اجرایی استان، رمز موفقیت استان در پیشبرد امور را وجود این همکاری و هماهنگی عنوان کرده و بر لزوم استمرار این تعامل و هماهنگی با رعایت انجام وظایف قانونی و ذاتی دستگاه‌ها تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به رویداد مهم و ملی انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی جدید مبنی بر عضو شدن رؤسا و دادستان‌های حوزه قضایی در هیأت‌های نظارت، این امر موجب شده تا مسئولیت‌ها بیش از پیش حساس شده و وظیفه نظارتی دستگاه سنگین‌تر شود.

حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی باید با دقت و حساسیت بیشتر در تمامی مراحل انتخابات اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت داشته و با هرگونه موارد تخلف بدون در نظر گرفتن جناح‌بندی‌های سیاسی، مطابق با قانون برخورد کنند.

استاندار اردبیل نیز در این نشست وجود تعامل در بین مجموعه‌های استانی را فراهم کردن تمام امکانات استانی برای ایجاد شرایطی برای خدمتگزاری بهتر به مردم و به ویژه کسب کارنامه قابل قبول در برگزاری رویدادهای مهم از جمله برگزاری انتخابات سالم و پرشور عنوان کرد.

سید حامد عاملی از دادگستری استان به لحاظ حمایت قضایی از تولید و اشتغال و نیز اقدامات و عملکردهای قانونی دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ارائه گزارش معاونان، مسئولان، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و تشریح برنامه‌های آتی دستگاه قضایی استان از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر