به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی پیش‌از ظهر دوشنبه در دیدار با رییس هیأت فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و رییس فدراسیون فوتبال در اردبیل، از آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا خبر داد و اظهار کرد: اردبیل با داشتن سالن ۶ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی پیش‌از ظهر دوشنبه در دیدار با رییس هیأت فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و رییس فدراسیون فوتبال در اردبیل، از آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا خبر داد و اظهار کرد: اردبیل با داشتن سالن ۶ هزار نفری استاندارد رضازاده آماده میزبانی این رویداد است.

وی تصریح کرد: رشته ورزشی فوتبال در استان اردبیل در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و از تیم‌داری و رشد و توسعه فوتبال در استان به صورت ویژه حمایت شده و برای احداث زمین فوتبال ساحلی با همکاری فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی می‌کنیم.

استاندار اردبیل برای تکمیل زیرساخت‌های رشته ورزشی فوتبال در استان نیز قول مساعد داد.

رییس فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان برای رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل گفت: فدراسیون فوتبال نیز با تمام توان در خدمت رشد و توسعه فوتبال اردبیل است.

مهدی تاج با توجه به زیرساخت‌های رشته ورزشی فوتسال از جمله سالن رضازاده اردبیل افزود: فدراسیون فوتبال از پیشنهاد استاندار اردبیل استقبال کرده و تلاش خواهد شد مسابقات فوتسال بین‌المللی در اردبیل برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوای اردبیل و مراکز اقامتی مدرن، این استان می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی فوتبال، فوتسال و تیم‌های باشگاهی باشد.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر راه‌اندازی زمین فوتبال ساحلی در اردبیل تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از حمایت همه‌جانبه برای برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال در اردبیل خبر داد.

محمدعلی پهناور اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان زمین‌های ورزشی فوتبال و سالن‌های فوتسال را در اختیار ورزشکاران و مربیان رشته فوتبال و فوتسال استان گذاشته و برای ادامه رشد و توسعه فوتبال و فوتسال استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

صمد نوتاش رییس هیأت فوتبال استان اردبیل نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های فدراسیون فوتبال، استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای رشد و توسعه فوتبال و فوتسال استان بیان کرد: در این دیدار بر ساخت زمین فوتبال ساحلی، برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به میزبانی اردبیل، برگزاری مسابقات جام صفویه در اردبیل، افزایش سهمیه استان اردبیل در مسابقات کشوری و احداث زمین فوتبال در سرعین تاکید شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر