مرتضی رودی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: باتوجه به نیاز مردم استان اردبیل به فضای تراس در ساختمان ها _که به دلیل سرمای زیاد قابل استفاده نبود_ از سال ۹۲ کار تولید شیشه بالکن ریلی را آغاز کردیم. مدیرعامل شرکت نوآوران جهان پلاست اظهار کرد: خوشبختانه بعد از دو سال فعالیت […]

مرتضی رودی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: باتوجه به نیاز مردم استان اردبیل به فضای تراس در ساختمان ها _که به دلیل سرمای زیاد قابل استفاده نبود_ از سال ۹۲ کار تولید شیشه بالکن ریلی را آغاز کردیم.

مدیرعامل شرکت نوآوران جهان پلاست اظهار کرد: خوشبختانه بعد از دو سال فعالیت شاهد بودیم که مردم اسقبال خوبی از این محصول داشتند بطوریکه در حال حاضر سالانه بالای ۲ هزار مترمربع تولیدی داریم.

وی اظهار کرد: استان های همجوار هم از تولیدات ما استقبال می کنند اما به دلیل کمبود امکانات، مشکلات اقتصادی و هزینه های حمل و نقل نمی توانیم به استان های دیگر خدمات ارائه دهیم.

رودی با بیان اینکه اگر حمایت شویم می توانیم تولیدات خود را به دو هزار مترمربع در ماه برسانیم، گفت: متاسفانه برخی متریال ها مثل شیشه سکوریت در استان تولید نمی شود و به همین باید این مواد را از استان های دیگر تهیه کنیم که با محدودیت های زیادی مواجه می شویم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار