اشکان شهبازی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: ایران در زمینه تولید مبل مدعی است و طراحان خوبی در کشور داریم. مدیر مبلمان شهر خوب اظهار کرد: البته باید اذعان کرد که کشور ایتالیا در بحث مبل و نساجی حرف اول را در دنیا می زند و بسیاری از تولیدکنندگان ما از […]

اشکان شهبازی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: ایران در زمینه تولید مبل مدعی است و طراحان خوبی در کشور داریم.

مدیر مبلمان شهر خوب اظهار کرد: البته باید اذعان کرد که کشور ایتالیا در بحث مبل و نساجی حرف اول را در دنیا می زند و بسیاری از تولیدکنندگان ما از ایده و طرح های ایتالیایی در تولید مبلمان استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: هزینه های بالا، عدم حمایت نهادهایی که باید از این صنعت حمایت کند از جمله مشکلات کاری ماست و انتظار داریم تولیدکننده ها حداقل در زمینه مالیاتی حمایت شوند.

شهبازی اظهار کرد: متاسفانه مواد اولیه گران می شود و در این میان برخی وارد کنندگان هم از وضعیت بدجود آمده سوء استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: ما گاها شاهد بودیم دلار در عرض چند ساعت به ۶۰ هزار تومان رسیده و واردکننده چوب، بخاطر همان چند ساعت، کالای خود را به همان نسبت گران می فروشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار