به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، سید ابراهیم رییسی عصر جمعه در بازدید از کارخانه تراورس شهرستان فردیس که به تازگی و با حمایت های دولت احیا و به چرخه تولید بازگشته است، افزود: در همین زمینه، واردات بی رویه کالا به کشور نیز به مثابه از پشت خنجر زدن به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، سید ابراهیم رییسی عصر جمعه در بازدید از کارخانه تراورس شهرستان فردیس که به تازگی و با حمایت های دولت احیا و به چرخه تولید بازگشته است، افزود: در همین زمینه، واردات بی رویه کالا به کشور نیز به مثابه از پشت خنجر زدن به بدنه تولید کشور است.

وی اظهار داشت: مساله تولید در کشور بسیار مهم است چراکه رونق زندگی مردم و شکل گرفتن ایران قوی در گرو تولید است.

آیت الله رییسی با اشاره به اینکه بدون تولید امکان شکل گرفتن ایران قوی وجود ندارد، ‌ گفت: تحقق مزیت ها و دستاوردهای اصل اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است و اگر بخواهیم اقتصاد بدون تکانه داشته باشیم باید تولیدی پررونق و استاندارد باشیم.

وی اظهار داشت: یکی از ملزومات اصلی برای رونق تولید، ‌ توجه به کیفیت و استانداردسازی محصولات و کالاهاست که در این خصوص ضروری است سازمان غذا و دارو و شرکت استاندارد به صورت جامع و دقیق بر فعالیت های تولیدی نظارت کنند.

رییسی با تاکید بر ا ینکه چرخ تولید در کشور باید به حرکت درآید، افزود: به عنوان مثال موانع و مشکلات تولید کالایی مانند تلفن همراه که مورد نیاز همگان است باید بررسی و رفع شود.

رییس جمهور گفت: از همین تریبون به تمامی دولتمردان و مدیران تاکید می کنم که کار تولید را تسهیل کرده و مسایل و مشکلات تولیدکنندگان را با سرعت پیگیری و رفع کنند.

آیت الله رییسی در ادامه تصریح کرد: امروز جشن احیای ۱۸۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان البرز برگزار شد تا عدد کارخانه های تعطیل احیا شده در سطح کشور به بیش از ۶ هزار برسد.

رییس جمهور تصریح کرد: احیای کارخانه تعطیل به معنای رونق تولید، ایجاد اشتغال و خودکفایی در کشور است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار