الله بخش نجفی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد تربیتی کشور و بستر فرهنگ‌سازی در جامعه بوده و مأموریتی مهم در امتداد رسالت پیامبران الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری را بر عهده […]

الله بخش نجفی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد تربیتی کشور و بستر فرهنگ‌سازی در جامعه بوده و مأموریتی مهم در امتداد رسالت پیامبران الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری را بر عهده دارد و رشد و تعالی آن منوط به مشارکت و حضور همه‌جانبه مردم، مسئولان و نهادهای اجتماعی است.

وی گفت: دیدار با امام جمعه محترم، نمایشگاه دستاوردهای شورای آموزش وپرورش، غبارروبی مزار شهدای گمنام، تهیه بروشور دستاوردهای شورا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و تجلیل از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش نمونه های از برنامه های هفته شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد افزود: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گامی مهم و ماندگار در عرصه فرهنگ سازی و مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و عدم تمرکز و تصمیم گیری و بهره مندی از امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش را فراهم آورده است.

نجفی عنوان کرد: بدون تردید مشارکت در تصمیم گیری های آموزش و پرورش سبب رشد و بالندگی این نهاد ارزشمند گردیده و زمینه تحرک و پویایی جامعه را فراهم می کند.

وی ادامه داد: با تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش راه مناسبی برای مشارکت مردم و مسئولین محلی در تصمیم سازی ها و نظارت بر امور آموزش و پرورش درکشور عزیزمان فراهم گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، همت و تلاش فرهنگیان فرهیخته و مشارکت همه جانبه اولیای محترم، خیرین گرانقدر، ادارات ونهاد های دولتی و غیردولتی شاهد رشد و ارتقای اهداف متعالی این نهاد مقدس باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر