به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری ظهر شنبه در بازدید از مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سرعین اظهار کرد: امسال ۱۱۰ مدرسه در قالب ۵۱۰ کلاس درس میزبان مسافران نوروزی خواهند بود. وی با بیان اینکه استان اردبیل به عنوان استان توریستی با چشم اندازهای کم نظیر و بی‌نظیر همواره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری ظهر شنبه در بازدید از مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سرعین اظهار کرد: امسال ۱۱۰ مدرسه در قالب ۵۱۰ کلاس درس میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل به عنوان استان توریستی با چشم اندازهای کم نظیر و بی‌نظیر همواره مقصد گردشگری مسافران زیادی در ایام تعطیلات نوروز می‌باشد؛ اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل استان اردبیل در بالاترین سطح، آماده میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سال قبل از بازه زمانی ۲۸ اسفندماه الی ۱۳ فروردین بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.

صفری تصریح کرد: کلاس‌های درس میزبان امسال در سه سطح ویژه، الف و ب جهت میزبانی از مسافران نوروزی آماده سازی شده است که فرایند پذیرش نیز به صورت حضوری از طریق ۱۹ پایگاه در سطح استان و همچنین به صورت غیر حضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیک دولت به نشانی skan.medu.ir انجام خواهد شد.

وی با بررسی وضعیت موتور خانه‌ها و اتاق‌های مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سرعین نیز گفت: این مرکز با سطح آماده سازی بسیار مطلوب در دو سطح ممتاز و ویژه آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اولویت پذیرش در ایام نوروز با فرهنگیان خواهد بود؛ افزود: در صورت مهیا بودن شرایط مسافران نوروزی سایر ارگان‌ها نیز می‌توانند از مراکز اسکان آموزش و پرورش بهره مند شوند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر