کلام الله صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: استان اردبیل از استان‌های مهمان‌پذیر و گردشگر پذیر در فصول بهار و تابستان است چه با داشتن مواهب خدادادی طبیعی و تاریخی همه ساله میزبان شایسته ای برای این گردشگران است. وی گفت: آموزش و پرورش نیز به تناسب […]

کلام الله صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: استان اردبیل از استان‌های مهمان‌پذیر و گردشگر پذیر در فصول بهار و تابستان است چه با داشتن مواهب خدادادی طبیعی و تاریخی همه ساله میزبان شایسته ای برای این گردشگران است.

وی گفت: آموزش و پرورش نیز به تناسب امکانات و زیرساخت‌های خود تلاش کرده است تا فضای مناسب برای پذیرایی فرهنگیان تدارک ببیند تا زمینه رفاه و آسایش آنها مهیا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته پذیرای ۱۴ هزار مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان بودیم که امسال سعی کردیم ظرفیت‌ها را افزایش داده و برای پذیرایی از ۲۰ هزار مسافر و گردشگر تدارک لازم را ببینیم.

وی گفت: پایگاه در سطح استان در قالب ۱۱۰ مدرسه و ۵۱۰ کلاس درس آماده اسکان فرهنگیان می‌باشد تا بتوانیم رضایت فرهنگیان عزیز را در سفر به استان اردبیل و بازدید از مکان‌های طبیعی و تاریخی و گردشگری شاهد باشیم

صفری تصریح کرد: برای کمبود تخت اقامتی در سطح استان این پایگاهها تدارک دیده شده که امسال این کلاسها مجهز به امکانات الف و در حد مطلوب بوده تا کم و کسری سال گذشته نیز رفع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد: فرهنگیان بصورت حضوری و غیر حضوری در اسکان نوروزی ثبت نام کرده و ما شاهد رزرو این فضاها و مکان‌های اقامتی هستیم.

وی گفت: مرکز آموزشی آموزش و رفاهی فرهنگیان در اردبیل با ۱۱۰ تخت و سرعین نیز آماده پذیرایی از فرهنگیان در تعطیلات نوروزی است تا سفری مناسب، ایمن وکم خطر برای مسافران تدارک دیده شده تا آنها بتوانند با رضایت استان اردبیل را در پایان تعطیلات ترک کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر