نجف نوروزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ساعاتی پیش براساس گزارش واصله از مرکز کنترل عملیات اورژانس مبنی بر تصادف جاده‌ای ۲ دستگاه خودرو آزرا با پراید سه نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند. وی گفت: این تصادف که در مسیر روستای ملاکندی به طرف […]

نجف نوروزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ساعاتی پیش براساس گزارش واصله از مرکز کنترل عملیات اورژانس مبنی بر تصادف جاده‌ای ۲ دستگاه خودرو آزرا با پراید سه نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

وی گفت: این تصادف که در مسیر روستای ملاکندی به طرف ایران آباد شهرستان پارس آباد اتفاق افتاد که تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سربند جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در محل حضور یافتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد اعزام شدند.

علی رفیعی فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد نیز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، افزود: علت این حادثه انحراف به چپ سواری آزرا بوده است.

وی تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی و داشتن سرعت مطمئنه و توجه کامل به قوانین راهنمایی و رانندگی از عوامل پیشگیری کننده از تصادفات است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر