به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری عصر دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بیله‌سوار اظهار کرد: این اقلام شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است. وی ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها را ۲۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری عصر دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بیله‌سوار اظهار کرد: این اقلام شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است.

وی ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها را ۲۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این جهیزیه‌ها به مناسبت هفته وحدت و در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی ارائه شده است.

فرماندار بیله‌سوار تصریح کرد: سال گذشته نیز ۵۰ مورد جهیزیه از طریق کمیته امداد شهرستان به نوعروسان اهدا شده و حدود ۱۱ مورد دیگر نیز در نوبت بعدی برای امسال قرار دارد.

اصغری با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) حضرت محمد را مظهر وحدت و الفت بین انسان‌ها اعلام کرد و افزود: دستگیری از نیازمندان خصیصه بارز پیامبر رحمت و مهربانی بود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار ترویج اخلاق نبوی و حسنه در خانواده‌ها را ضامن دوام و بقای زندگی زوجین اعلام کرد و ادامه داد: عمل به سیره نبوی، علوی و فاطمی در زندگی مشترک زمینه تربیت انسان‌ها و فرزندان موفق را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع