رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: اصناف و بازاریان در جایگاهی بالاتر از مباحث اقتصادی قرار دارد و باید از ظرفیت اصناف در تحولات و تولیدات اقتصادی به‌کارگیری شود. وی با اشاره به اینکه بازار به عنوان نقش تعیین کننده بازار و حلقه آخر عرضه محصول نقش تعیین کننده دارد […]

رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: اصناف و بازاریان در جایگاهی بالاتر از مباحث اقتصادی قرار دارد و باید از ظرفیت اصناف در تحولات و تولیدات اقتصادی به‌کارگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بازار به عنوان نقش تعیین کننده بازار و حلقه آخر عرضه محصول نقش تعیین کننده دارد گفت: وجود واحدهای صنفی فعال سبب توسعه فرآیند در بازار می‌شود و در این زمینه به دنبال دستیابی به آرامش در بازار برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل خاطرنشان کرد: نیازمند فعال‌سازی واحدهای صنفی برای توسعه فرآیند تولید اقتصادی در استان هستیم و انتظار داریم با نزدیک شدن به ایام پایانی سال نسبت به رسیدن به یک وضعیت رو به جلو و تسهیل‌گیری در این زمینه اقدام شود.

صادقی تصریح کرد: حل مشکلات اصناف و بازاریان و نیز همکاری همه‌جانبه برای تسهیل‌بخشی به حوزه صنعت و نیز کمک به حوزه اصناف و بازار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه راه‌اندازی ستاد تسهیل مبنای کار قرار گرفته تا بتوانیم در هر ماه مشکلات پیش روی اصناف و بازاریان را رصد و پایش و برای حل آن اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: در وضعیت مطلوبی در راستای احیای واحدهای راکد و نیز حمایت از واحدهای صنعتی و معدنی قرار گرفته‌ایم و در این زمینه شاهد توسعه فعالیت‌های اقتصادی و جامعه هستیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و امید می‌رود در این زمینه اقدامات توسعه‌ای تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: احیای بافت فرسوده و نیز اجرای عملیات عمران و ترمیم بازار اردبیل با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل بازآفرینی در حال انجام است و با توجه به اینکه بعد از سال‌ها هنوز بازار اردبیل از نعمت گاز بی‌بهره است باید میراث فرهنگی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار