به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین محسنی عصر سه شنبه در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های قهرمان فوتسال پسران در اردبیل اظهار کرد: بعد از تهران خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. وی رضایت شرکت کنندگان را از این مسابقات به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین محسنی عصر سه شنبه در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های قهرمان فوتسال پسران در اردبیل اظهار کرد: بعد از تهران خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی رضایت شرکت کنندگان را از این مسابقات به میزبانی اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: از لحاظ علمی و فنی و محل برگزاری مسابقات شرایط مطلوبی را داشتیم که رضایت شرکت کنندگان و تیم‌های حاضر را به همراه داشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: همه استان‌ها با خاطری آسوده و رضایتمندی کامل بعد از اتمام این مسابقات به زادگاه خود بازمی گردند تا برای لیگ‌های بعدی خود را آماده کنند.

محسنی این لیگ را شروعی برای مسابقات ورزشی دانشجومعلمان در رشته‌های مختلف اعلام کرد و افزود: در کنار آموزش و تربیت معلمان آینده ما باید ورزیده و مهارت‌های ورزشی را در حد و قواره خود یاد بگیرند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل از کمبود زیرساخت‌های ورزشی در حوزه دانشجویی رنج می‌برد و امیدواریم با تجهیز امکانات و زیرساخت‌ها در سال‌های آینده میزبانی مسابقات ورزشی و فرهنگی فرهنگیان را برعهده بگیریم.

احداث سایت جامع دانشگاه در ۱۵ هکتار

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سایت جامع دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل مراحل صدور مجوز را سپری می‌کند و تا پایان امسال شاهد کلنگ زنی این سایت جامع خواهیم بود.

محسنی با قدردانی از مدیریت راه و شهرسازی در واگذاری زمین ۱۵ هکتاری با کاربری آموزش عالی برای این پروژه بیان کرد: پیگیری برای صدور مجوز از طریق سازمان املاک در حال انجام است و با نهایی شدن توافق در سال جاری کلنگ زنی و عملیات اجرایی سایت جامع فرهنگیان را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در لیگ والیبال دختران و فوتسال پسران در مجموع ۷۵۰ دانشجو از ۳۱ استان کشور حضور داشتند تا در مدت دو هفته رقابت خود را در اردبیل انجام دهند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: ۷ هزار دانشجومعلم در مراحل درون پردیس، استانی و کشوری در این رقابت‌ها در کنار هم بودند تا یک دوره زیست مناسب دانشجویی را سپری کنند که این خود می‌تواند زمینه ساز هم افزایی بیشتر جامعه معلمان آینده باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر