فرامرز آزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۴۵۶۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است اظهار کرد: این میزان خسارت برای ۲۰۵ هزار پرونده پرداخت شده و تلاش بر این بوده تا رضایت بیمه شدگان در این بخش فراهم آید. وی خاطرنشان کرد: در سال […]

فرامرز آزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۴۵۶۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است اظهار کرد: این میزان خسارت برای ۲۰۵ هزار پرونده پرداخت شده و تلاش بر این بوده تا رضایت بیمه شدگان در این بخش فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیمه ایران استان اردبیل برای ۲۳۵ هزار پرونده خسارتی بالغ بر ۳ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: خسارت مالی و جانی ناشی از حوادث به ساکنان، مهمانان و نیروهای خدماتی و تاسیساتی در قالب بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان انجام می شود که حق بیمه مناسب به مدت یک سال مسئولیت ساختمانی را تحت پوشش قرار می دهد.

آزاد پوشش مالی این بیمه را خسارت وارد شده به اجناس داخل انباری و خودروها در پارکینگ، خسارت فوت و نقص عضو و هزینه پزشکی و خسارت جانی و مالی ناشی از ریزش سنگ نمای ساختمان اعلام و تصریح کرد: با خرید این بیمه نیازی به خرید بیمه کارفرما، مسئولیت آسانسور و پارکینگ و مسکونی نیست.

وی از تمدید جشنواره تخفیفات بیمه ایران تا پایان امسال خبر داد و افزود: در رشته های بیمه ای مهندسی تا ۳۰ درصد، حوادث انفرادی و مسئولیت حرفه ای، انواع بیمه های باربری و آتش سوزی صنعتی و غیرصنعتی تا ۲۰ درصد، بیمه نامه بدنه با پرداخت نقدی حق بیمه تا ۱۵ درصد و بیمه عمر و حوادث و همچنین بیمه عمر زمانی انفرادی تا ۱۰ درصد از تخفیف بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل به طرح حامی خانه و خانواده اشاره کرد و گفت: این طرح توسط بیمه ایران برای آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل و طغیان، زلزله و … در نظر گرفته شده تا در قبال تعهدات بیمه گذار پرداختی ها انجام شود.

آزاد تصریح کرد: بیمه آتش سوزی مراکز تجاری و فروشگاهی نیز دیگر رویکرد بیمه ایران است که در قالب خطرات مورد تعهد و پوشش های اجباری انجام می شود.

وی اظهار کرد: مراحل دریافت خسارت بدنه برخط و خسارت ثالث از طریق سامانه بیمه ایران من امکانپذیر است و مرکز منتخب اعلام خسارت اتومبیل از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار بیمه شدگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار