حسین قدیمی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در این سه سال تلاش شد تا شبکه برق استان طرح بهارستان را با رویکرد بهسازی، بهبود و توسعه شبکه برق استان در مناطق محروم و روستایی انجام دهد. وی تصریح کرد: در این طرح بیش از ۴۰ هزار خانوار روستایی از خدمات […]

حسین قدیمی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در این سه سال تلاش شد تا شبکه برق استان طرح بهارستان را با رویکرد بهسازی، بهبود و توسعه شبکه برق استان در مناطق محروم و روستایی انجام دهد.

وی تصریح کرد: در این طرح بیش از ۴۰ هزار خانوار روستایی از خدمات روشنایی بهره مند شده و در این مدت ۱۳۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روستایی اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از نصب ۲۰۰ ترانس برق در مناطق روستایی استان خبر داد و گفت: برق رسانی به ۲۲ روستای فاقد برق در این سه سال انجام شده و نزدیک به ۷۰۰ خانوار عشایری فاقد برق نیز از خدمات برق و روشنایی بهره مند شدند.

قدیمی اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح بهارستان را در این سه سال ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تداوم خدمت رسانی به روستاها در قالب این طرح با هدف ایجاد پایداری برق و کاهش تلفات و خاموشی شبکه های برق روستایی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم اجرای این طرح در روستاهای استان بیش از پیش زمینه محرومیت زدایی و آسایش مشترکان را شاهد باشیم.

قدیمی اضافه کرد: یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی تبدیل شده که از برکات اجرای این طرح است.

وی بیان کرد: ۶۴۲ میلیارد تومان اعتبار در این سه سال در حوزه توسعه کابل خودنگهدار در استان اردبیل هزینه شده و همچنان این روند توسعه و پیشرفت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ادامه داد: در قالب طرح بهارستان علاوه بر حفظ و نگهداری از تأسیسات برق، توسعه خدمات رسانی را نیز شاهد بودیم که این امر به افزایش رضایتمندی جمعیت روستایی منجر شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار