مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ هزار اصله نهال توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل توزیع و غرس می‌شود.

به گزارش آذرمغان، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: طبق تفاهم نامه همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با مشارکت و همکاری اداره کل منابع طبیعی،سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج،۱۰۰ هزار اصله نهال در سراسر استان اردبیل توزیع و غرس می شود.

وی افزود: در هفته گذشته ۸۱ هزار اصله نهال توسط گروه های جهادی بسیج استان توزیع و غرس شده است و طبق تفاهم نامه این تعداد به ۱۰۰ هزار اصله نهال می رسد.

وی ادامه داد: تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاشت هر ایرانی یک درخت،خدمات رسانی به مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفاظت و صیانت از منابع طبیعی،گروه های جهادی بسیج در کنار انجام فعالیت های مختلف خدمات رسانی و محرومیت زدایی،با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در غرس و توزیع نهال نیز همکاری و مشارکت دارند.

پیرجاهد گفت: فرهنگ سازی سنت حسنه کاشت درخت از اهمیت ویژه برخوردار است که در سالهای اخیر با اهتمام و استقبال گروه های جهادی بسیج بوده است.
انتهای پیام/