به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی شامگاه چهارشنبه در سفر به شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر در شهرستان محروم و مرزی بیله‌سوار حاضر شدیم تا به مشکلات مردم رسیدگی کرده و خواسته‌ها و مطالبات آنها را مورد رصد قرار دهیم. وی […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی شامگاه چهارشنبه در سفر به شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر در شهرستان محروم و مرزی بیله‌سوار حاضر شدیم تا به مشکلات مردم رسیدگی کرده و خواسته‌ها و مطالبات آنها را مورد رصد قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اکثر مدیران استانی امروز در این شهرستان حاضر شده تا با برگزاری ملاقات‌های مردمی نسبت به رفع دغدغه‌های عموم مردم این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند و در کنار این نشست‌ها و جلسات، بازدیدها از طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا نیز انجام شد.

استاندار اردبیل گفت: از اول امسال بنا به تعهداتی که به مردم این شهرستان داده بودیم، احداث راه خروسلو آغاز شده و عملیات اجرایی این پروژه را شاهد هستیم.

عاملی ضرورت تکمیل راه عشایری «آج‌اشمه» را در شهرستان بیله‌سوار یادآور شد و افزود: امسال تلاش می‌کنیم تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

وی ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی خروسلو را بعد از چهار دهه یادآور شد و خاطرنشان کرد: با تکمیل این مجتمع اهالی ۲۰۵ روستای شهرستان بیله‌سوار از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

عاملی همکاری بسیج سازندگی و تلاش قرارگاه امام حسن (ع) را برای اجرای این پروژه یادآور شد و اضافه کرد: آب و فاضلاب نیز قول داده تا با نصب تأسیسات پمپاژ تا ۱۵ تیرماه بخشی از پروژه آبرسانی و انتقال آب خام را انجام دهد.

وی بیان کرد: امیدواریم تا آغاز فصل تابستان ۲۵ روستای این شهرستان از آب پایدار بهره‌مند شوند.

عاملی در مورد تعهد ساخت مردم در این حوالی اظهار کرد: در قالب نهضت ملی مسکن ۲۴۰ نفر در این شهرستان ثبت‌نام کرده و تعدادی از آنها مبالغ اولیه را نیز واریز کردند که ساخت ۶۰ واحد در مرحله اتمام است و هفته دولت شاهد بهره‌بردای از آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به تناسب تقاضای مردم عملیات احداث ۱۰۰ واحد نیز شروع شده و امیدواریم به سرعت خانوارهای فاقد مسکن از این امکانات استفاده کنند.

عاملی ضرورت تجهیز بیمارستان بیله‌سوار و حل مشکلات عشایر محدوده کشت و صنعت پارس را یادآور شد و گفت: قرار است پایاب سد خداآفرین با واگذاری اراضی به سرعت انجام شود.

رئیس شورای اداری استان افزود: برای پایداری برق در این شهرستان سال گذشته ۶۵ میلیارد تومان منابع هزینه شده تا با تجهیز امکانات به ویژه توسعه کابل‌های خودنگهدار به جای مسی بتوانیم خدمات پایدار انرژی را به مردم ارائه کنیم.

عاملی گازرسانی به ۲۵ روستا و تهیه طرح هادی در ۱۹ روستا را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار تهیه طرح و بازنگری در آنها امسال در ۲۰ روستای شهرستان بیله‌سوار طرح هادی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استاندار اردبیل در مورد راه مواصلاتی بیله‌سوار به گرمی نیز اضافه کرد: احداث این بزرگراه در اولویت است و هفت کیلومتر از این مسیر امسال با تکمیل آسفالت‌ریزی به زیر ترافیک خواهد رفت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر