به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری عصر دوشنبه در جریان بازدید از روند تکمیل محور کمربندی بیله‌سوار اظهار کرد: این مسیر چهار کیلومتری که باید پیش از این تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسید با تأخیر، تعلل و نارضایتی مردم روبه‌رو شده که انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر به سرانجام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری عصر دوشنبه در جریان بازدید از روند تکمیل محور کمربندی بیله‌سوار اظهار کرد: این مسیر چهار کیلومتری که باید پیش از این تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسید با تأخیر، تعلل و نارضایتی مردم روبه‌رو شده که انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری این کمربندی مهم و حساس نیاز است تا خودروهای ترانزیتی و گذری کشور آذربایجان بتوانند از این مسیر برای تردد و ارتقا ایمنی خود استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار احداث کمربندی را در کاهش بار ترافیکی داخل شهر بسیار مؤثر و راهگشا توصیف کرد و گفت: به عنوان مطالبه عمومی مردم در کنار تجهیز و راه‌اندازی مجدد گمرک بیله‌سوار برای عبور و مرور زمینی مسافران، تلاش ما بر این خواهد بود تا از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی ۲ کشور نیز استفاده شود.

اصغری افزود: تلاش ما بر این است تا از طریق گمرک کشوری و استانی و پایانه‌های مسافربری، امکانات جدیدی را برای پایانه مرزی بیله‌سوار و گمرک خریداری و راه‌اندازی کنیم تا امکان ارزآوری بیشتر از مسیر ترانزیتی فراهم آید.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: در کنار احداث کمربندی و کنارگذر چهار کیلومتری شهر مرزی بیله‌سوار، تلاش بر این خواهد بود تا پروژه‌های نیمه‌تمام دیگر این شهرستان نیز با اولویت در فصل کاری تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

منبع