حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یکی از مباحث مهم مقام معظم رهبری به نمایندگان را صیانت از شیرینی انتخابات برای مردم دانست و اظهار کرد: یکی از مسوولیت‌های مهم و اساسی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استمرار مشارکت مردم در انتخابات آینده و بالا رفتن این مشارکت […]

حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یکی از مباحث مهم مقام معظم رهبری به نمایندگان را صیانت از شیرینی انتخابات برای مردم دانست و اظهار کرد: یکی از مسوولیت‌های مهم و اساسی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استمرار مشارکت مردم در انتخابات آینده و بالا رفتن این مشارکت و آسیب شناسی نظام و انقلاب است.

وی در ادامه افزود: سیاست‌های کلانی داریم که در تحولات نظام و انقلاب باید توسط نمایندگان پیگیری و ریل گذاری و سیاست‌گذاری شود که یکی از مهم‌ترین آنها اعتماد مردم به نظام و انقلاب است که متأسفانه بخاطر شیطنت‌های دشمن و به واسطه امپراطوری رسانه‌ای در معرض آسیب است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها برای احیا و تقویت و توسعه این سرمایه عظیم اجتماعی ملت است، گفت: حل معیشت و گرانی و بالا بردن قدرت خرید مردم نیز یکی از سیاست‌های مهم و کلان در مجلس است.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: این امر می‌تواند کام شیرینی انتخابات را در مردم دو چندان کند و از جمله سیاست‌های کلان در مجلس توسعه متوازن می‌باشد که در حل مشکل ناعدالتی و کم برخورداری و محدودیت را در کشور حل می‌کند.

وی در ادامه از عنایات استاندار اردبیل در راستای تأیید طرح جامع شهری تقدیر و تشکر کرد و از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار بیله‌سوار در ارتقا شهرداری به درجه هفتم تشکر کرد و گفت: و تقاضا داریم مسؤولان توجه جدی به مبلمان شهری در آستانه عید نوروز داشته باشند و ادارات منطقه نیز در پرداخت مطالبات خود به شهرداری اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه داستان پر غصه غزه را اسفناک دانست و بیان کرد: جوامع جهانی در بزرگترین جنایات قرن در حال مشارکت هستند و اکنون غزه در شرایط سخت به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود: وجود ۵۰ هزار زن باردار و مشکلات کودکان و مردم غزه در ایام ماه مبارک رمضان اسفناک است و تاریخ افول انسانیت در نظام غرب پایان یافته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ۲۵ اسفند سالروز ارتحال فرزند برومند امام راحل (ره) حضرت سید احمد خمینی را تسلیت گفته و ۲۹ اسفند را بزرگترین فرصت برای ملی کردن منابع کشور توسط مجاهدان و علما دانست.

حجت‌الاسلام عزیزی در پایان استعفا معاون اول قوه قضائیه در راستای حفظ اعتماد مردم به نظام و قوه قضائیه را قابل تحسین و تقدیر دانسته و این موضوع را الگویی برای تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور دانست که هیچ زمان نظام و انقلاب را فدای منافع شخصی و آینده سیاسی خود نکنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر