حسین میکائیل‌وند در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیمه دی با افتخار تمام در عرصه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در صحنه حاضر است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدماتی مناسب به این قشر ارائه کند. وی تصریح کرد: در سال‌جاری خدمات بیمه دی […]

حسین میکائیل‌وند در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیمه دی با افتخار تمام در عرصه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در صحنه حاضر است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدماتی مناسب به این قشر ارائه کند.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری خدمات بیمه دی از حوزه سلامت‌محوری به خدمات درمان محور تغییر پیدا کرده و ما در این راستا طرح‌های متعددی را با هدف جلب رضایت جامعه شریف ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه می‌کنیم.

اجرای طرح «دارورسان» با هدف تحویل دارو در درب منزل جانبازان بالای ۷۰ درصد

مدیر بیمه دی استان اردبیل به اجرای طرح «دارورسان» با هدف تحویل دارو در درب منزل جانبازان بالای ۷۰ درصد، جمع‌آوری آنلاین هزینه‌های درمان و دوراپزشکی اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال بیمه‌شدگان بازدید میدانی از بیمه‌شدگان در دستور کار بوده و در گرامیداشت این هفته که منتهی به سوم اسفند سالروز تشکیل بیمه دی می‌شود، ما دیدار با ایثارگران بستری در بیمارستان ایثار، حضور در یکی از مدارس و نواختن زنگ بیمه و درخواست برای نوشتن انشا با موضوع بیمه را شاهد بودیم و قرار است در روزهای آینده نشست با نمایندگی‌های بیمه دی، غبارروبی مزار شهدا و همچنین بازدید از خانواده‌های ایثارگران را شاهد باشیم.

میکائیل‌وند افزود: بیمه دی از سال ۸۳ فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده و در این ۱۹ سال تلاش کرده تا ارتقای صنعت بیمه در کشور به شکل مطلوب رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیمه دی جز پنج شرکت برتر صنعت بیمه کشور است و ما موفق شدیم در ۱۰ ماهه امسال در سطح ملی ۱۶۰ هزار میلیارد ریال صدور بیمه‌نامه را با رشد ۵۰ درصدی انجام دهیم.

بیش از ۴۰ هزار بیمه شده در استان اردبیل داریم

میکائیل‌وند اضافه کرد: بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده در کشور و ۴۰ هزار بیمه شده در استان اردبیل داریم که اختصاص ۲۰ درصد بازار بیمه کشور به بیمه دی از افتخارات این مجموعه است.

وی سرمایه شرکت را ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: سعی ما بر این است تا این رقم را به ۲۰ هزار میلیارد ریال ارتقا دهیم.

میکائیل‌وند رشد ۱۳۴ درصدی ارزش سهام شرکت را از ابتدای سال‌جاری تا پایان ۹ ماهه امسال یادآور شد و ادامه داد: راه‌اندازی فروش الکترونیکی برای ۱۳ مسئول بیمه‌ای، قرارداد با ۹ هزار و ۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور و ۲۶۹ مرجع در استان اردبیل با هدف ارائه خدمات سریع و آنلاین به جامعه هدف در دستور کار بوده است.

وی ارائه خدمات را در قالب ۴۸ شعبه ملی و بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ نماینده و کارگزاری در سطح کشور یادآور شد و تصریح کرد: در استان اردبیل نیز ۱۳ نمایندگی بیمه دی به همراه سه کارگزاری انجام وظیفه می‌کنند.

مدیر بیمه دی استان اردبیل ارائه خدمات قراردادهای بزرگ را با سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌های مختلف یادآور شد و گفت: در چهار سال اخیر همواره در سطح یک توانگر مالی عمل کردیم و موفق شدیم تا در گروه مؤسسات بیمه‌ای در بین ۱۰۰ شرکت برتر قرار بگیریم.

همچنان دغدغه ضریب نفوذ بیمه‌ای را داریم

میکائیل‌وند از کسب رتبه نخست در رسیدگی به شکایت و کسب تندیس زرین در جلب رضایتمندی مشتریان را یادآور شد و افزود: با راه‌اندازی سامانه ۲۴ ساعته ۱۶۷۱ بیمه‌شدگان می‌توانند از خدمات بیمه دی استفاده کنند.

وی پرتفوی ۱۰ ماهه امسال بیمه دی امسال را ۲۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این رقم تا ۲۵۰ میلیارد تومان قابل ارتقا است.

میکائیل‌وند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما همچنان دغدغه ضریب نفوذ بیمه‌ای را داریم و سعی ما بر این است تا با حل مشکلات و توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش بتوانیم در خدمت بیمه‌شدگان باشیم.

وی اضافه کرد: از ۴۰ هزار بیمه شده بخش درمان ۲۲ هزار خانواده‌های ایثارگران و جانبازان هستند و مابقی را گروه‌های مختلف جامعه تشکیل می‌دهد.

مدیر بیمه دی استان اردبیل مزیت بیمه دی را دسترسی راحت به خدمات بیمه‌ای به شکل آنلاین و دیجیتال اعلام کرد و ادامه داد: خدمات پس از صدور بیمه نامه به شکل آسان انجام می‌شود و در همه ابعاد ما در خدمت بیمه‌شدگان هستیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار