بازار؛ گروه صنعت: هاله حامدی فر مدیرعامل شرکت داروسازی سیناژن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به بدقولی دولت درباره تحویل واکسن های کووید ۱۹ سفارش داده شده انتقاد کرد و گفت: دوم اسفند سال ۱۴۰۰ بود نامه ای از طرف رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به سیناژن رسید […]

بازار؛ گروه صنعت: هاله حامدی فر مدیرعامل شرکت داروسازی سیناژن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به بدقولی دولت درباره تحویل واکسن های کووید ۱۹ سفارش داده شده انتقاد کرد و گفت: دوم اسفند سال ۱۴۰۰ بود نامه ای از طرف رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به سیناژن رسید و تمامی اسفند تا آخرین لحظات قبل از سال تحویل، سیناژنی ها مشغول کار بودند و هشت میلیون دوز واکسن را در انبار شرکت آماده تحویل کردند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان تا قبل از تحویل سال در شرکت ماندند تا سفارش دولت را آماده کنند افزود: عهد کردیم که تا هشت میلیون دوز در انبار نباشد به تعطیلات نخواهیم رفت. با این حال سال هزار و چهارصد و یک شروع شد و تنها دو میلیون دوز اسپایکوژن از ما خریداری شد.

امحای ۶ میلیون دوز واکسن کرونا در شرکت سیناژن؛ دولت واکسن های سفارش داده را تحویل نگرفت

حامدی فر ضمن بازنشر تصویری از نامه رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: عکس و ویدیوهای این پست برای ما سیناژنی ها روایتی است پرآب چشم؛ چرا که امحای شش میلیون دوز اسپایکوژن شاید برای هیچکس جز ما قابل درک نباشد.

مدیرعامل سیناژن اضافه کرد: اینکه ما با چه عشقی به حفظ سلامت تک تک ایرانیان اسپایکوژنها را تولید کردیم و اینکه الان شاهد این صحنه های دردناک هستیم و…

از دیده خون دل همه بر روی ما رود

بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود

حامدی فر ضمن تبریک سال نو به همکاران خود تاکید کرد: سیناژنی ها به یاد آن روزها و به پاس این روزها خسته نباشید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار