به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کردند که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اجرای عملیات زمینی در منطقه عیتاالشعب واقع در جنوب لبنان برای نخستین بار از سال ۲۰۰۶ تاکنون کذب است. این منابع تصریح کردند: ادعاهای رسانه‌های عبری زبان در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کردند که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اجرای عملیات زمینی در منطقه عیتاالشعب واقع در جنوب لبنان برای نخستین بار از سال ۲۰۰۶ تاکنون کذب است.

این منابع تصریح کردند: ادعاهای رسانه‌های عبری زبان در این خصوص با هدف بالا بردن روحیه عناصر نظامی صهیونیست مطرح می‌شود و صحت ندارد. هیچ عملیات نفوذ و یا عملیات زمینی صورت نگرفته است.

منابع مذکور اضافه کردند: تل آویو می کوشد مانع آن شود که شهرک نشینان باقی مانده در منطقه‌های شمالی این بخش‌ها را ترک کنند. آن چیزی که اتفاق افتاده تلاش سه نظامی صهیونیست برای نفوذ به نقطه مرزی از بخش منطقه الراهب بوده است. نیروهای لبنانی این اقدام را رصد کردند و عناصر صهیونیست، شکست خورده به منطقه خود بازگشتند.

آنها تاکید کردند: نیروهای مجاهد لبنانی منطقه صفر مرزی و دیوار بتنی در این منطقه از الناقوره تا بالای مزارع اشغالی شبعا را کاملاً رصد می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد شب گذشته در منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان عملیات زمینی انجام داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرده که این برای اولین بار پس از پایان جنگ سال ۲۰۰۶ است که در خاک لبنان دست به عملیات زمینی می‌زند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر