هادی شکوری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در خصوص حضور پسرش در تیم فوتبال نوجوانان و صعود این تیم به جام جهانی با شکست یمن گفت: خوشحالم که تیم نوجوانان به جام جهانی صعود کرد. تلاش زیادی کردند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند تا بتوانند راهی جام […]

هادی شکوری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در خصوص حضور پسرش در تیم فوتبال نوجوانان و صعود این تیم به جام جهانی با شکست یمن گفت: خوشحالم که تیم نوجوانان به جام جهانی صعود کرد. تلاش زیادی کردند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند تا بتوانند راهی جام جهانی شوند. باید از کادر فنی این تیم هم تشکر کرد که تیم خود را راهی مسابقات کرد و حالا این تیم توانسته با قدرت به جام جهانی صعود کند.

دروازه بان ایران در این مسابقه، آرشا شکوری پسر هادی شکوری بود. آرشا دو ضربه پنالتی تیم یمن را مهار کرد و با عملکردش یکی از عوامل اصلی صعود ایران بود.

هادی شکوری درباره درخشش پسرش هم در این مسابقه تاکید کرد: قبل از من باید مربیان تیم ملی نوجوانان خصوصاً آقای عبدی از او راضی باشند. کادر فنی نوجوانان زحمات زیادی برای این بچه‌های کم سن و سال کشید و حالا با حضور در جام جهانی مزد زحماتشان را گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان پدر آرشا از او راضی هستم و امیدوارم در آینده بتواند مراحل پیشرفت را گام به گام طی کرده و به فوتبال ایران خدمت کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر