ایر نا / به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و چوکا تالش در دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان […]

ایر نا /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و چوکا تالش در دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

جواد آقایی پور در ثانیه ۵۹ بازی، نخستین گل بازی را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا زننده سریعترین گل لیگ لقب بگیرد.

در دقیقه چهار نیز علی وزیری پناه از پاس استثنایی هم تیمی خود بهره برد و دومین گل آبی پوشان را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه ۳۶ زننده سومین گل تیم استقلال خوزستان بود.

کیخسرو سیاهپور در دقیقه ۴۱ دروازه چوکا را باز کرد و علی وزیری پناه در دقیقه ۴۷ سومین گل خود و پنجمین گل آبی های خوزستان را به ثمر رساند. 

در دقیقه ۸۴ بازی، بازیکن تیم استقلال خوزستان در محوطه جریمه سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و وزیری پناه برای ششمین بار دروازه چوکا را باز کرد.

 تیم استقلال خوزستان در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و می توانست با تعداد گل بیشتری زمین را ترک کند.

در حالی که این دیدار بدون تماشاگر بود اما بیش از ۱۰۰ هوادار استقلال خوزستان از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.

سرمربیان ۲ تیم نسبت به وضعیت زمین معترض بودند؛ همچنین کادر فنی چوکا در برخی دقایق نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند.

آبی‌های خوزستان با این برد ۱۷ امتیازی شدند و در رده دهم قرار گرفتند؛ همچنین تیم چوکا تالش نیز با هفت امتیاز در رده پانزدهم جای گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، چهارمین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

گفتنی است دیدار تیم های استقلال ملاثانی و خلیج فارس ماهشهر ۲ نماینده دیگر استان در این پیکارها، برابر حریفان خود تن به شکست دادند. تیم های استقلال ملاثانی و خلیج فارس ماهشهر با ۲۱ و ۶ امتیاز در مکان های ششم و هفدهم جدول جای دارند.

انتهای پیام/