پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، احمد وحیدی در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن در اردبیل و خلخال اظهار کرد: عزم دولت برای ساخت مسکن در قالب نهضت ملی جدی و پیگیرانه است و در استان های مختلف با تأمین زمین و همراهی پیمانکاران سعی بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی با کیفیت است. […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، احمد وحیدی در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن در اردبیل و خلخال اظهار کرد: عزم دولت برای ساخت مسکن در قالب نهضت ملی جدی و پیگیرانه است و در استان های مختلف با تأمین زمین و همراهی پیمانکاران سعی بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی با کیفیت است.

وی تصریح کرد: دولت برای ساخت و واگذاری چهار میلیون مسکن در شهرها و روستاها برنامه ریزی کرده و قطعا این هدف گذاری نظام اقتصاد مسکن و زمین را در کشور متحول خواهد کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه در شهرهای مختلف و به تناسب آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است، گفت: دولت طرح های متعددی را برای سر و سامان دادن وضعیت مسکن اجرا می کند تا در سایه آن اقتصاد کشور در حوزه های مختلف در ریل تحرک قرار گیرد.

وحیدی افزود: رئیس جمهور در جلسات شورای مسکن تأمین زمین را از استانداران و مدیران حوزه راه و شهرسازی درخواست کرده و ما در حال حاضر در اکثر شهرها تأمین زمین را انجام دادیم و در شهرهای کوچک با واگذاری زمین ساخت واحدها به صورت ویلایی انجام می شود.

وی در مورد طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل نیز خاطرنشان کرد: در این طرح قرار است بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن در شهر اردبیل و هفت هزار و ۵۰۰ واحد در ۱۱ شهر دیگر این استان احداث شود تا با اولویت به متقاضیان واگذار شود.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: احداث این واحدها مانع از سوداگری در حوزه مسکن خواهد شد و امیدواریم در فصلی که اجاره نشینی وضعیت نابسامانی داشته با تلاش و پیگیری دولت و مجلس آرامش بیشتری را در حوزه مسکن شاهد باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن فرصتی را برای گروه های مختلف جامعه فراهم کرده تا از سرپناهی مناسب بهره مند شوند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار