به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال پرتغال شامگاه دوشنبه تیم‌های مدعی اسپورتینگ لیسبون و پورتو به میزبانی اسپورتینگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را ویکتور گیوکرس (۱۱) و پدرو […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال پرتغال شامگاه دوشنبه تیم‌های مدعی اسپورتینگ لیسبون و پورتو به میزبانی اسپورتینگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید.

گل‌های این مسابقه را ویکتور گیوکرس (۱۱) و پدرو گونکالوس (۶۰) برای اسپورتینگ به ثمر رساندند.

مهدی طارمی ملی پوش ایرانی پورتو در این مسابقه از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند.

این دو تیم مدعی در شرایطی رو در روی هم قرار گرفتند که تا پیش از این مسابقه هر دو ۳۱ امتیازی بودند و برای رسیدن به صدر جدول و پیشی گرفتن از بنفیکا ۳۳ امتیازی به برد نیاز داشتند.

تیم اسپورتینگ با گل زودهنگامی که در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند موفق شد از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه در حالی که پورتو و مهدی طارمی تلاش می‌کردند بتوانند بازی را به تساوی بکشانند اما با آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ کمک داور ویدئویی با مداخله در بازی، ضربه پپه به صورت بازیکن اسپورتینگ را اخراج تشخیص داد و داور بازی هم پس از بررسی مجدد، این مدافع باتجربه را با کارت قرمز جریمه کرد تا امیدهای پورتو برای جبران نتیجه رنگ ببازد.

تیم اسپورتینگ با بهره گیری از ۱۰ نفره شدن رقیب موفق شد در دقیقه ۶۰ گل دوم خود را هم به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۸ این مسابقه هم مهدی طارمی به دلیل خطایی که مرتکب شد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و در شرایطی که به نظر می‌رسید تمرکز خود را در این مسابقه از دست داده است نتوانست گلزنی کند و این دیدار هم در نهایت با همان ۲ گل به سود اسپورتینگ به پایان رسید.

اسپورتینگ با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و صدر جدول را از آن خود کرد و پورتو هم با همان ۳۱ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر